Beräknad Ankomst!

En kommentar

Bebisen är beräknat att komma till världen den 3é April,
dvs Imorgon redan, men jag tror faktiskt att vi kan strycka över
det datumet,,  Tyvärr skulle jag vilja säga... 
fast och andra sidan... vem faaan har bråttom till den här världen?
Speciellt när man har så trygg mage att vila sig i ? :D

Men om jag får säga så vore det niiiice om den bestämmer sig för att komma
till oss nu... väntan är ett skämt... trots min förlossningsrädsla så orkar jag inte med
den ständiga illamåendet, yrseln, halsbrännan, falska förvärkar om nätterna och förlorad sömn!
Jag vill bara få det gjort... för att sedan klappa mig själv på axeln och säga "well done baby"

Så alla som har smsat och frågat var bebisen har tagit vägen: "bebisen verkar inte bry sig om världen utanför;)"

 
1 LILITH - Borderline & mamma:

skriven

Den där frustrationen kommer jag så väl ihåg fastän det var ungefär sex år sen sist.