Dinner And Sex And The City Night!

7 kommentarer
Den här lördagsaftonen spenderades som vanligt hemma hos Fanny med matlagning där jag var kocken.. det blev asiatiskt kycklinggryta med smörstekta champinjoner med vitlök..enkel att tillaga och smakar som direkt från asiatiska köket.. krämigt & Gott!..

Det var även Sex And The City Filmen på TV4 så vi satt som fastklistrade trots att vi båda har serierna och filmerna som vi har sett ett antal gånger.. Det Var en mycket trevlig kväll och runt 00:30 tackade vi för oss och Fanny körde hem en slut ego mami & ett sovande pojk! Och nu sitter jag här rastlös så jag kan väl lika gärna slänga in lite bilder från tidgare ikväll!

Kvällens mat var rena Yaaammiiie... Hungrig vart man, Mycket åt man!!
 
1 Linda Sthlm:

skriven

Det var ett tag sen jag var här inne men jag ser att ni mår bra och var stor Leon har blivit!
Här såååå fiiin, lika fin som sin mamma:)

2 Emm.:

skriven

ååh vad fina ni är!
din son är seriöst den vackraste jag någonsin sett!

3 Cilla:

skriven

Vilken mysig kväll ni hade! Din lille son växer så det knakar =D

4 Emelie:

skriven

Söta bilder på er! :D

5 Elfina ♥:

skriven

åh så god mat! ja han är så brål söt. snyggast klädda unge jag "känner"

6 Cilla:

skriven

Tackar!Fota är bara en liten hobby jag har när jag hinner med.
jag shoppar oftast på nätet så här kommer adressen
http://www.ellos.se/outlet/fyndshop
Man får vara snabb om man ska ha nått. Nu vet jag inte hur mycket som finns kvar.=)

7 Teresia:

skriven

NomNomNom jag äter upp ditt penntroll :D Fortfarande lika söt..men sååå han växer!!