Old Man Wrigley

2 kommentarer
Ännu en ny vecka och vilket innebär en country-låt från min samling!
Och ikväll bjuder jag på en riktig tung låt som ligger mig så varmt om hjärtat..  Låten Believe med Brooks & Dunn är det vackraste, bäästa, mest hjärtskärande låt, som jag kopplar samman med en speciell tid i livet för mig! Country Musik när det verkligen är som B Ä S T ! Jag älskar låten, TEXTEN och videon och därför vill jag dela med mig ut av den här Country-balladen!!  Klicka och lyssna & tyck gärna till !
--------------------------------------------------
- Old man Wrigley lived in that white house
Down the street where I grew up
Momma used to send me over with things
We struck a friendship up
I spent a few long summers out on his old porch swing
 
1 Teresia:

skriven

Riktigt bra story :) Lyssna på "whiskey lullaby"

Svar: just det, det var såå den hette ;D thanx , ska ta å lyssnaa nu!
Egoqueen

2 Emm.:

skriven

jättefin låt!