1 Elfina ♥:

skriven

så jäkla bra skrivet kvinna, u go girl

2 mwiklund - fotoblogg:

skriven

Var gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal till valfri mobiltelefon på bloggen! kram :)

http://tiepnajjs.com/2012/july/tavling-vinn-valfritt-skal.html#comment

3 mwiklund - fotoblogg:

skriven

Var gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal till valfri mobiltelefon på bloggen! kram :)

http://tiepnajjs.com/2012/july/tavling-vinn-valfritt-skal.html#comment

4 sally:

skriven

hahaha a det var verkligen en oförglömlig dag hon gick på allt. Bröllopet är inte först i december haha men vi körde med möhippa nu

5 V:

skriven

du har ett sätt att skriva som alltid berör mig!
jag är glad för din skull, att tiden har vänt, detta har ni väntat på och jag tror på er, att ni kommer att klara detta!och äntligen kommer jag få träffa L éon!!!!
och så snygg du är! Jag kan knappt fatta att du har varit gravid med den kroppen:)

6 V:

skriven

du har ett sätt att skriva som alltid berör mig!
jag är glad för din skull, att tiden har vänt, detta har ni väntat på och jag tror på er, att ni kommer att klara detta!och äntligen kommer jag få träffa L éon!!!!
och så snygg du är! Jag kan knappt fatta att du har varit gravid med den kroppen:)

7 Teresia:

skriven

Fint skrivet :)

8 Julclaude - Nudity is not a crime!:

skriven

Låter härligt! =)

Btw nu finns din blogg länkat under mina länkningar längst ner på bloggen min.

9 elfina:

skriven

trevlig helg gumz