Bildboooomb À La 1års Kalas!

5 kommentarer
Öj vilken lyckad kalas det blev för min lilleman, de viktigaste personerna tog sig över till oss här på ön och firade L 1 års dag. , 
.........................................................
Långfredag, 
--------------------------------------------------
 Söndan blev det bakdag, är rätt missnöjd med den vita!
 
 
Mindre nöjd! uscha!
--------------------------------------
KALASDAG!
bIRTHDAY BOY!!
L och Therese Sambo
L och O.lle
 
det går vilt till när man öppnar paket
 
Den här stora , sjungande och dansande hunden blev snabbt en stor favorit
En tur till Norra hamnen som ligger på samma gata som vi bor !, blåsigt men soligt !
 
Hahahaha  Han däckade i tid  :D UNGE!
fina plagg han fick av mig
Golfkittet är oxå en favorit.. Jag gjorde nog ett bra jobb där och såå mkt mer !!! ;)
 
 
1 V:

skriven

Åååh guuud vilka bilder! Tack för att du bjöd in oss hih! så fint du har gjort det, och maten, du är gryym!
och vilken tårta! jag får anlita dig till våra barnkalas! Men duuuu, så mycket presenter du har köpt? ! Du kommer skämma bort han, men visst är han värt det hihi! Grattis finaste Leon, han är såååå stilig och så sööööt!

2 Aytan:

skriven

Åhhhh grattis önskar jag och Andreas till stora Léon<3 och god damn vilka snygga tårtor du bakade, shit och jag som trodde jag va proffs hahah. Va trevligt det såg ut att vara. Du skicka ditt kontonr till mig ska överföra 200kr till Léon som present från oss, vi får fira han när det blir lite varmare väder :) puss och kram från oss till er

3 Mary :

skriven

Jösses vilket drömkalas du har ordnat, och herre jösses bad pakater han har fått av dig, kan tänka mig att hunden är en favorit! grattis till sötnosen!,

4 Tant Bea:

skriven

gumman vad du är duktig som ordnat så fin kalas till pojken, han är lika fin som vanligt precis som sin mamma: ) och så mycket han fick av dig, svider inte din plånbok? ^^^ tack för väldigt fina bilder!

Svar: jodå plånboken får svida så mkt den vill men tycker ändå inte att det var mkt nog! ville ju köpa så mkt mer hehe! han tackar och skickar en bamsekramis ;-)
Egoqueen

5 Emma:

skriven

Vilken kalasig kalas du bjöd på , han har varit snäll i år ser jag hihii! Ni är så kalasfina både Leon och så du i din snygga klänning! har du gjort tårtan själv? ? ? fan vilken fin tårta!

Svar: yees hha. gjorde tårtan sj. :-) är bra nöjd jag , är såå död nu kompis ASG?X
Egoqueen