Seriestart!

Kommentera
 
Jag såg nyss reklam för en serie som har serierstart nu i veckan,  och allt jag tänkte var bara faaan faaan,  nu kommer jag bli torsk för den serien, det var ju nått extra med reklamen, hatar serier då jag inte har tålamod, och det är verkligen fåååå serier jag följer, Om jag nu följer nån , Men den här serien är ett MÅSTE kände jag ju direkt, och inte har har jag tålamod att vänta på att den ska börja eller för den delen FÖLJA serien, har inte tid för sånt larv, sökte då snabbt efter serien och nu har jag hela första säsongen, weeii, Jag har precis nattat pojken och måste unna mig ett par avsnitter den här kvällen, Jag ser verkligen fram emot den. vi får bara hoppas att den är lika bra som reklamen visar.. Den har iaf fått BRA recensioner så det är alltid en börja!!!